Vivix Shaklee

noratini jaminon | 11/06/2013 06:55:00 pm | 0 Komen
Assalamualaikum! Selamat Petang semua ^__^

Petang ni saya nak share 1 ilmu yang saya baru je taw pasal anggur yg terkandung dalam Vivix. 



Rupa-rupanya kan, tak sama anggur biasa yg kat malaysia ni dgn anggur yg diproses utk buat Vivix.

Yang  utk buat Vivix tuh, guna anggur Muscadine.

takde kat malaysia tercinta nih.. Saiz sebesar
sebiji bola golf, tau tak..?

sebab tuh khasiatnya banyakkkk...tak sama ngan jus anggur yg biasa

dah paham kan
..?



Anda boleh juga hubungi saya untuk mendapatkan produk Shaklee. Harga sayang2 saya boleh bagi :)


Noratini Jaminon

SID 928022

SMS/WHATSAPP : 0108227403

FB PAGE: Nini Biz Shop

 Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Saya akan bertanggungjawab utk memberi servis dan bimbingan yg terbaik untuk anda. Berminat untuk mendapatkan produk Shaklee dan mendapatkan khidmat nasihat selepas pembelian? sila hubungi saya di nombor 0108227403.  Jika anda berminat utk menjadi pengedar sah Shaklee, anda boleh hubungi saya untuk pemprosesan pendaftaran ahli dibawah saya. Atau sekiranya anda berada berhampiran mana2 cawangan Shaklee, anda boleh gunakan ID saya [928022] untuk membeli produk Shaklee atau daftar ahli secara walk in, dan anda akan diberikan bimbingan dari saya.

No comments:

Post a Comment

Labels

Niniyamino.com © . Designed by MaisarahSidi.com