15 Kebaikan Mealshake Shaklee Untuk Kanak-Kanak

noratini jaminon | 12/06/2013 06:36:00 pm | 0 Komen
Apa yang BEST SANGAT pasal Mealshake shaklee. Sangat banyak sebenarnya khasiat Mealshake Shaklee untuk anak-anak. maklumlah, anak-anak zaman sekarang ni kebanyakkan nya duduk kat nursery dan dah masuk taska dari kecil lagi.

Jadi mereka ni mudah sangat terdedah dengan jangkitan penyakit yang berulang-ulang kali kena balik seperti batuk dan selesema. Memang top 3 penyakit berjangkit di kalangan kanak-kanak.




15 Kebaikan mealshake untuk kanak-kanak yang ibu patut tahu adalah:
  1. Kurangkan Ekzema
  2. Untuk Tumbesaran
  3. Untuk Perkembangan Minda
  4. Untuk Tingkatkan Selera Makan anak
  5. Untuk Anak yang dah berhenti susu ibu
  6. Untuk Anak kekal aktif
  7. Sebagai perlindungan jangkitan penyakit kepada anak-anak
  8. Meningkatkan berat badan anak
  9. Membantu anak fokus
  10. Membantu kurangkan kekerapan asthma
  11. Mengatasi masalah sembelit pada anak
  12. Supplement yang sesuai untuk anak yang menghadapi masalah diabetes tahap 1
  13. Membantu menurunkan berat badan anak yang obesiti
  14. Ambil semasa sarapan meningkatkan kecergasan seawal pagi
  15. Supplement yang sangat mudah disediakan, boleh dicampurkan ke dalam bijirin atau susu

**Aturan makan Mealshake Untuk kanak-kanak sehari bagi satu sudu kecik je. 

JADI SANGAT MENJIMATKAN WANG ANDA.!!!!!

Mana nak?..Laburkan duit tiap-tiap bulan kat klinik..Tengok anak nangis-nangis makan ubat setiap kali. Lepas makan ubat lembik tidur je sepanjang hari. Sebab ubat tu ada dadah jadi anak  tidur disebabkan dadah..kesian tauuuu.

Bayangkan pulak tetiap bulan jatuh sakit. Macamana berat badan anak nak naik kan?. Selera makan pun terbantut je. 

Anda boleh juga hubungi saya untuk mendapatkan produk Shaklee. Harga sayang2 saya boleh bagi :)


Noratini Jaminon

SID 928022

SMS/WHATSAPP : 0108227403

FB PAGE: Nini Biz Shop

 Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Berminat untuk mendapatkan produk Shaklee dan mendapatkan khidmat nasihat selepas pembelian? sila hubungi saya di nombor 0108227403.  Jika anda berminat utk menjadi pengedar sah Shaklee, anda boleh hubungi saya untuk pemprosesan pendaftaran ahli dibawah saya. Atau sekiranya anda berada berhampiran mana2 cawangan Shaklee, anda boleh gunakan ID saya [928022] untuk membeli produk Shaklee atau daftar ahli secara walk in, dan anda akan diberikan bimbingan dari saya.

No comments:

Post a Comment

Labels

Niniyamino.com © . Designed by MaisarahSidi.com